novinpadide

 

شرکت نوین پدیده انصار در سال 1390 به شماره ثبت 412953 و شناسه ملی 10320639999 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری برای مدت نامحدود و به صورت سهامی خاص با موضوع خدمات طبخ و توزیع غذای سرد و گرم، برگزاری مجالس و همایش گردهمایی، خدمات فنی مربوط به ماشین افزار اداری، تامین نیروی انسانی و ... ثبت گردیده است.

با گسترش حوزه فعالیت های شرکت در سال 1391 موضوع خدمات نگهداری فضای سبز به موضوع شرکت اضافه گردید. این شرکت با بهره گیری از نیروهای ماهر و متخصص در زمینه اجرای خدمات و استفاده از تکنولوژی های نوین در تمامی جنبه های فعالیت شرکت به دنبال ارتقاء دانش فنی و اجرایی و افزایش کیفیت اجرای فعالیت های خدماتی، استفاده بهینه از فرصت های محیطی، ارائه خدمات با کیفیت و تکنولوژی مدرن روز و ایجاد برند و شرایط حضور در پروژه های بزرگ می باشد. در این راستا شرکت نوین پدیده انصار توانسته است ضمن ارائه خدمت ممتاز و بستن قرارداد تامین نیروی انسانی در سطح شعب کلیه استان های و
ساختمان های حوزه مرکزی بانک انصار و با اخذ گواهینامه ایزو 9001 نایل آید. همچنین این شرکت نظر دارد با
بهره گیری از متخصصان ذیربط و اساتید صاحب نام در عرصه هتل داری و گردشگری نام خویش را جاودانه نماید.

در حال حاضر این شرکت دارای 820 نفر نیروی انسانی می باشد که در خدمات و نظافتی، پذیرایی و تشریفات، تحصیلداری، امور اداری، امور مهندسی و نگهبانی فعالیت می کند که در بانک انصار و شرکت تعاونی کارکنان بانک انصار و شعب کلیه استانها مشغول به خدمت می باشند.

دفتر مرکزی این شرکت در حال حاضر در خیابان بهبودی واقع شده که 12 نفر نیروی تحصیل کرده و حرفه ای به صورت ستادی کلیه کارهای نیروها را از قبیل جذب و استخدام، گزینش، تکمیل پرونده و توجیه کردن نیروها، رفع مشکلات افراد از قبیل حقوق و دستمزد و فیش حقوقی و گواهی های مختلف را انجام می دهند.

ضمناً شایان ذکر است فعالیت نیروی انسانی این شرکت از سال 1385 به صورت متمرکز در شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک انصار انجام می شد که با توجه به گسترش فعالیتهای شرکت، این شرکت تاسیس شد که گوشه ای از فعالیتهای انجام شده را قید نموده و به حضورتان ارسال نمودیم.

محمدرضا رضایی

مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره

 اسماعیل حبیبیان

رئیس هیئت مدیره

محمود ضیایی

عضو هیئت مدیره

علی سمیعی

مدیر مالی

حامد بهمن آبادی

سرپرست اداری و پشتیبانی